Preskoči na vsebino
Configurator

Klantenservice

Uw tevredenheid over onze producten en diensten is van het grootste belang voor ons bij Pirnar, dus het spreekt voor zich dat u onze volledige ondersteuning zult hebben bij het oplossen van eventuele problemen die u tegenkomt.

Als u hulp of ondersteuning nodig heeft bij uw voordeur, neem dan contact op met uw Pirnar-verkooppartner bij wie u de deur hebt besteld.

Als u om welke reden dan ook geen contact kunt opnemen met uw Pirnar-verkooppartner, vul dan het formulier aan de rechterkant in en wij nemen zo snel mogelijk contact met u op. Het zou een grote hulp voor ons zijn als u ons ook een afbeelding van de CE-sticker / QR-code zou kunnen sturen die u op de deur zou moeten vinden volgens het onderstaande diagram.

How do I find a CE sticker or QR code?

Vul het volgende formulier volledig in.

Ons ondersteuningsteam neemt zo snel mogelijk contact met u op.

Als u geen bestelnummer heeft, voeg dan een afbeelding toe van de CE-sticker / QR-code die zich op de deurvleugel bij het bovenste scharnier bevindt (zie diagram).

Als u uw Pirnar-deur vóór 2011 hebt gekocht, voert u gewoon in: PPR 2010 - 01234

   

   

Uw persoonlijke gegevens worden uitsluitend gebruikt om te voldoen aan onze contractuele en after-sales verplichtingen jegens u (bijvoorbeeld: service) en we zullen deze alleen bewaren tot het einde van onze wederzijds overeengekomen garantieperiode.

Voordeuren van Pirnar
Ontwerp uw voordeur
Ga naar de configurator
Showroom
Bezoek een Pirnar Showroom
Raak een voordeur aan
Voordeur Catalogus
Download voordeurcatalogi
Ontdek alle voordeurmodellen
top
Deze website maakt gebruik van cookies om de werking te verbeteren.
Deze cookies hebben geen invloed op uw privacy. Meer ...